Ciechocinek restauracje Gastronauci

0
48

Czy to koniec popularnego portalu?

Ciężkie chmury zawisły nad popularnym i największym serwisem po restauracjach, zwanym Gastronauci. Portal kupił indyjski olbrzym, który pochłania kolejne sieci i portale. Czym jest ta sieć? Sieć powstała z potrzeby. Dziennika kulinarna doszła do wniosku, że brakuje w Polsce serwisu, dzięki któremu można łatwo oceniać restauracje. Po włożeniu dość dużej sumy pieniędzy, kobiecie udało się zrealizować to marzenie. Jako Zomato, notuje obecnie 4 miliony dziennych wyświetleń miesięcznie. Na początku portal oferował tylko promocję restauracji przez ulotki. Dopiero z czasem pojawiła się możliwość oceniania i komentowania konkretnej restauracji. To dzięki reklamom zaczęła na siebie zarabiać. Obecnie indyjscy inwestorzy próbują wykreować globalną sieć, a Polska była dla nich ważnym punktem dla mapy świata. Gastronauci w pewnym sensie zostaną przyłączone do nowego portalu jako jego integralna część. Obecnie gigant jest dostępny w 15 krajach na świecie, a ich liczba wciąż rośnie. Nie wiadomo czy obecny serwis zachowa swój lokalny klimat. W końcu nowy właściciel to ogromna korporacja.